Bennett

Lilypie First Birthday tickers

Caroline Elise

Lilypie Third Birthday tickers

Emma Kate

Lilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, August 27, 2008

Free as a Breeze

This is for you Tati. (Tatko ,to je od Ashley) a ted neco ode mne pro vsechny.Sorac ze jsem dlouho nepsal,hromada roboty,a do toho stehovani.par fotek ze skolni sleziny po 10 letech od Ashley a take fotka jak jezdime v mem terednim aute i s pejskama sem a atam z jednoho baraku do druhyho.Pejskove uz ani nevi kde je doma,ale tem je to jedno,hlavne kdyz se mohou projet v aute.Mala roste,dnes jsme ji musely koupit vetsi obleceni na spani,uz kupujeme 6-9 mesicu,roste az moc rychle!!! a ja??? musel jsem si koupit take vetsi kalhoty k saku,vsechny kalhoty se mi srazi ,musi to byt tou prackou ,nevim jak je to mozny,HAHA!!!Jeste tyden a pak budeme vetsinu casu v Knoxvillu,mam tam praci na dalsim baraku a Ashley s malou tam budou se mnou,nas barak se zatim neprodal,ale brzy se proda,verim tomu.Jinak vse v pohode,styska se mi,po vsech!!!Jeste rok (priblizne) a priletime na delsi dobu.
Mam vas rad a opatrujte se!!! Vas Jara

No comments: